.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست سراسری اعضای ستاد انتخاباتی احمدی نژاد

گردهمایی و نشست سراسری اعضای ستاد انتخابات احمدی نژاد در انتخابات دهم ریاست جمهوری فردا با سخنرانی اسفندیار رحیم مشایی برگزار می شود.

 در این نشست که با حضور اعضای ستاد انتخابات احمدی نژاد از سراسر کشور برگزار می شود احتمالا رئیس جمهور نیز شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

این نشست سراسری به همت رئیس سازمان هلال احمر که گفته می شود ریاست اجرایی ستاد انتخابات جریانات اطراف رئیس جمهور در مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم را برعهده دارد در محل مجلس قدیم برگزار می شود و شواهد و قرائن نشان می دهد که خبر آن در رسانه ها منتشر نخواهد شد.

این ستاد انتخاباتی که برخی از مدیران ارشد دفتر رئیس جمهور در بخش های استانی و سیاسی آن، مسئولیت را برعهده گرفته اند، از مدت ها قبل به منظور ساماندهی فعالیت های انتخاباتی فرد پر حاشیه اطراف رئیس جمهور تشکیل شده است.

چندی پیش جهان درخبری با عنوان "رییس جمعیت خدمت‌رسان و فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی!"آورده بود که ستادهای انتخاباتی یکی از جریانهای منتسب به دکتر احمدی‌نژاد برای انتخابات های آینده و به ویژه بهره گیری از ظرفیت های این انتخابات ها در راستای اهداف رییس دفتر رییس جمهور آغاز به کار کرده است.

همچنین گفته می شود که یکی از سخنرانان این همایش سراسری محمد جعفر بهداد؛ معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.